Geen moeizame, dure plannen maar een communicatieprogramma dat al uw middelen met elkaar verbindt.
Eén boodschap over alle kanalen heen. Print, online, live-communicatie; Triple-M versterkt uw boodschap.

Communicatiekanalen in kaart

Hoe bereikt u uw mensen eigenlijk? Over welke kanalen beschikt u en, veel belangrijker, hoe zet u deze in? Wij brengen uw communicatiekanalen, de inzet en de potentie voor u in kaart. Vaak krijgen we de vraag om ‘een nieuwsbriefje te ontwikkelen’. Een nieuw middel - weer een kanaal erbij - is helemaal niet altijd nodig of wenselijk. Het intensiveren of herinrichten
van de bestaande kanalen blijkt veelal veel effectiever.

“We hebben onze nieuwe strategie in een bijeenkomst onder de aandacht gebracht van alle mensen. Maar het verleden leert ons dat we er daarmee nog niet zijn. Samen met Mariel de Jong hebben we onze interne kanalen onder de loep genomen en gezien dat er gaten zaten in onze communicatie-matrix. Met een aantal slimme, goed betaalbare initiatieven pakken we dat vanaf nu heel anders aan.”

Frank de Louw
Hoofd Rundvee/Konijnen bij Fransen Gerrits

Uw mensen, uw ambassadeurs

Door uw strategie te delen, door uw mensen eigenaar te maken van de koers die uw organisatie volgt, neemt u ze serieus en schat u ze op waarde. Deel uw stip op de horizon met uw medewerkers. Het zijn uw eigen mensen die, zeker in de huidige tijd van social media, uw reputatie kunnen vestigen. Als zij eerlijk en enthousiast, in enkele zinnen kunnen verwoorden waar uw organisatie voor staat, heeft u de meest overtuigende ambassadeurs in huis. Geef uw eigen mensen het woord.

“Het verhaal achter een organisatie komt pas tot leven wanneer alle medewerkers hetzelfde verhaal uitdragen. Kennis van het verhaal is daarbij de basis. Om het belang dat wij hieraan geven te benadrukken, hebben wij al onze medewerkers middels actieve workshops deelgenoot gemaakt van waar wij voor staan als merk, welke waarde wij belangrijk vinden en op welke wijze wij samen met de klant werken aan een nieuw perspectief."

Leon Savelkoul
Directeur Vitalis Residenties

Mijlpalen slaan en vieren

Mijlpalen vieren. Iedereen is het er eigenlijk over eens dat het goed is en moet. Toch zult u er zich zo een paar kunnen herinneren die u eigenlijk niet gevierd heeft. Of die niet de aandacht hebben gekregen die ze verdienden.

Wilt u zeker weten dat uw volgende mijlpaal niet ongemerkt voorbij gaat? Neem contact met ons op.

“Doordat we onze mensen dagelijks op de hoogte brengen van onze resultaten hebben we het rendement binnen 1 jaar met 20% zien stijgen. We hebben met objectieve meetbare criteria benoemd wat voor ons een perfecte dag is. Het behalen van de perfecte dag belonen we.“

Pim de Vries
Director Waste Processing AVR


Praktisch en haalbaar, zoveel mogelijk geïntegreerd in uw bestaande middelen.
Waar mogelijk aangevuld met een markante actie, want het mag natuurlijk wel leuk blijven!